انواع غذای ساده بین المللی

دستور پخت غذای ساده متعلق به کشور یا ملیت خاصی نیست و در تمام کشورهای می‌توان غذاهایی را پیدا کرد که دستور پخت ساده‌ای دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را آماده کرد.

برخی از افرادی غذایی را ساده می‌دانند که با استفاده از مواد اولیه ساده بتوان آن‌ها را تهیه کرد. افراد دیگری معتقدند که غذاهایی ساده هستند که دستور پخت آن‌ها پیچیده نیست. هر دو گزینه را می‌توان موضوع ایده آلی دانست؛ زیرا چه غذا دستور پخت ساده‌ای داشته باشد و چه بتوان با مواد اولیه موجود در خانه یک غذای مناسب آماده کرد، در هر دو صورت شما توانسته‌اید یک غذای ساده را آماده کنید و آن را برای اعضای خانواده سرو نمایید یا یک مهمانی دوستانه را با موفقیت برگزار کنید.


لازانیا یک غذای ساده بسیار محبوب

لازانیا یک غذای ساده و پرطرفدار است که در ایتالیا متولد شده و دستور پخت آن به کشورهای دیگر رسیده است. لازانیا در دسته غذاهای خوشمزه فست فودی قرار می‌گیرد و در رستوران‌ها و کافه‌ها نیز می‌توانید آن را پیدا کنید.
برای پخت لازانیا تنها باید مواد میانی آن را که ترکیبی از گوشت، قارچ، فلفل دلمه‌ای و ادویه جات است آماده کنید.
سپس ورق‌های لازانیا را که در آب جوش نیم پز و نرم شده‌اند در ظرف مخصوص قرار دهید و لابه لای آن‌ها را با مواد و پنیر پیتزا پر کنید. این غذا علاقه‌مندان زیادی در بین افراد مختلف از جمله کودکان تا بزرگ‌سالان دارد و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به خوردن این غذای آسان که از خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا است نداشته باشد.


سوشی یک غذای ساده از کشور ژاپن

سوشی یک غذای آسان و از غذاهای محبوب و پرطرفدار در ژاپن است که توریست‌هایی که به این کشور سفر کرده‌اند دستور پخت آن را فرا گرفته‌اند. هم اکنون سوشی به عنوان یک غذای خاص در منوی غذایی رستوران‌های بین المللی بیشتر کشورها دیده می‌شود.
برای تهیه سوشی به برنج نرم شده، جلبک، ماهی سالمون و... نیاز دارید. این غذا با مواد اولیه‌های متفاوتی آماده می‌شود و غذایی ساده به حساب می‌آید. برای تهیه سوشی باید دستورالعمل آن را بلد باشید تا بتوانید به بهترین نحو این غذای ژاپنی خاص را آماده کنید.


اسپرینگ رول غذای ساده از شرق چین

اسپرینگ رول که یک پیش غذای ساده است و از شرق چین دستور پخت آن آغاز شده و سپس به دیگر ملل رسیده، از دیگر غذاهای بین المللی محبوب محسوب می‌شود. برای تهیه اسپرینگ رول هم می‌توانید از گوشت استفاده کنید و هم سبزیجات. با توجه به این که می‌خواهید اسپرینگ رول را به چه نحوی تهیه کنید، ابتدا مواد اولیه میانی آن را آماده می‌کنید.
سپس مواد را در خمیر نازک یوفکا طبق دستورالعمل قرار می¬دهید و خمیر را می‌پیچید. پس از آن می‌توانید اسپرینگ رول را درون فر آماده کنید یا این که غذا را درون روغن فراوان سرخ کنید. اسپرینگ رول‌هایی که با گوشت یا سبزیجات تهیه می‌شوند و در روغن سرخ می‌شوند، یکی از غذاهای مناسب برای سرو روی میز مزه در مهمانی هستند.
این غذاها رژیمی نیستند و مورد پسند اغلب افراد واقع می‌شوند. در کنار این اسپرینگ رول‌ها می‌توانید نمونه‌هایی که در فر و بدون روغن آماده شده‌اند را نیز برای افرادی که در رژیم غذایی به سر می‌برند سرو نمایید.
برای تهیه هر یک از این غذاها تنها باید نکات آشپزی ساده را رعایت کنید و نیازی نیست که یک آشپز خبره و تمام عیار باشید.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 1978 بار