معرفی چند رژیم لاغری سریع و موثر

اضافه وزن و چاقی مشکلی است که این روزها گریبانگیر افراد زیادی شده است.

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که با این مشکل مواجه شده‌اید و نمی‌دانید چطور باید وزنتان را کاهش دهید، رژیم لاغری سریع و موثر می‌تواند برای شما مفید واقع شود. این رژیم غذایی برای افرادی که مراسم خاصی در پیش رو دارند و می‌خواهند چند کیلویی از وزنشان را کم کنند کارآمد خواهند بود.
فراموش نکنید که رژیم لاغری سریع و موثر تنها برای یک دوره کوتاه مدت مناسب است و اگر این رژیم‌های غذایی را برای طولانی مدت داشته باشید، بی‌شک مقدار زیادی از آب بدنتان را به همراه ویتامین‌های محلول در آب از دست می‌دهید. همین امر سبب می‌شود که پوستتان تیره و چروک شود و موهایتان به شدت شروع به ریزش کند.
رژیم‌های لاغری را تنها باید در یک بازه زمانی کوتاه یک تا دو هفته‌ای داشته باشید و پس از آن وضعیت تغذیه‌تان را به یک رژیم غذایی مناسب و کم خوری تغییر دهید. توصیه می‌شوند هنگام رعایت رژیم لاغری سریع و موثر حتماً قرص‌های مولتی ویتامین مصرف کنید و آب فراوان بنوشید.
در اینجا رژیم هایی برای لاغری در کمترین زمان ممکن معرفی شده‌اند. با ما همراه باشید و با رژیم های غذایی سریع بیشتر آشنا شوید.


رژیم لاغری سریع و موثر شیر

شیر یک ماده غذایی سرشار از کلسیم است. پزشکان توصیه می‌کنند تمام افراد در طول روز حداقل یک لیوان شیر مصرف کنند. افرادی که بارها رژیم‌های غذایی مختلف را برای کاهش سریع وزن امتحان کرده‌اند، حتماً نام رژیم شیر به گوششان خورده است یا این رژیم غذایی را برای کاهش وزن رعایت کرده‌اند.
شیر در این رژیم پایه اصلی را تشکیل می‌دهد. برای کاهش وزن با کمک رژیم شیر باید در وعده غذایی صبحانه، ناهار و عصرانه به ترتیب یک، دو و یک لیوان شیر را به همراه دو عدد خرما و یک عدد میوه فصل استفاده کنید.
برای وعده غذایی شام بهتر است سینه مرغ آب پز شده، تخم مرغ آب پز و سالاد بدون سس در نظر داشته باشید.
با توجه به این که شیر سرشار از پروتئین، پتاسیم و کلسیم است، در این رژیم لاغری نسبت به دیگر رژیم‌های غذایی کمتر درگیر کمبود ویتامین خواهید شد. برای بهتر کم کردن وزن با کمک رژیم شیر، بهتر است از شیر کم چرب استفاده کنید.


رژیم لاغری سریع و موثر با کمک رژیم کانادایی

رژیم کانادایی یکی دیگر از رژیم‌های غذایی است که با کمک آن می‌توانید به سرعت وزن کم کنید. در رژیم کانادایی مصرف نان و برنج محدود می‌شود و میان وعده‌ها نیز حذف می‌شوند.
مطابق برنامه کاهش وزن با کمک رژیم کانادایی شما نباید به هیچ عنوان میوه شیرینی را در طول رژیم مصرف کنید. در این برنامه غذایی سبزیجات کم کالری مانند هویج، کلم و کرفس گنجانده شده و غذای اصلی اغلب سینه مرغ آب پز یا گوشت گریل شده می‌باشد.
رژیم کانادایی 15 روزه است و در این بازه زمانی فرد می‌تواند حدود 8 تا 10 کیلوگرم از وزنش را با کمک این رژیم غذایی به سرعت کاهش دهد.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 988 بار