بهترین رژیم لاغری کدام است؟

اگر می‌خواهید بدون این که بدنتان دچار کمبود ویتامین شود و پوستتان تیره و چروک شود وزن کم کنید، باید با دستور بهترین رژیم غذایی آشنا باشید و این برنامه را برای کاهش وزن پایدار و همیشگی استفاده کنید.

انتخاب یک گزینه از بین رژیم‌های غذایی متعدد برای افرادی که به اضافه وزن مبتلا هستند کار سخت و دشواری به نظر می‌سرد. این افراد ممکن است بارها و بارها با رژیم‌های مختلف وزن کرده باشند و مجدداً وزن از دست رفته و حتی بیشتر از آن دوباره ظرف مدت زمان کوتاهی بازگشته باشد.
بازگشت وزن پس از رژیم غذایی به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. اگر رژیم‌های غذایی سریع که تنها آب بدن را کم می‌کنند امتحان کرده باشید، بازگشت وزن پس از برگشتن به تغذیه عادی روزانه امری بدیهی خواهد بود.
از دیگر مواردی که سبب برگشتن وزن پس از رژیم غذایی است می‌توان به این موضوع اشاره کرد که فرد عادات غذایی‌اش را تنها برای مدت مشخصی اصلاح کرده است و پس از آن دوباره به خوردن غذاهای چرب و فست فودها رو می¬آورد. با وجود این شرایط افزایش وزن پس از رژیم امری طبیعی خواهد بود.
در اینجا چند مدل رژیم غذایی ک به عنوان بهترین رژیم لاغری شناخته می‌شوند معرفی شده است. با این رژیم‌های غذایی می‌توانید وزن کم کنید و به تناسب اندام همیشگی برسید.


بهترین رژیم لاغری و رژیم کالری شماری

در میان انواع بهترین رژیم لاغری، رژیم غذایی کالری شماری نسبت به دیگر روش‌ها از شهرت بیشتری برخوردار است. افرادی که از این رژیم غذایی استفاده می‌کنند به مرور وزن خود را از دست می‌دهند و همین امر سبب می‌شود که فرآیند تثبیت وزن برای آن‌ها ساده‌تر باشد.
اگر می‌خواهید رژیم کالری شماری بگیرید، باید ابتدا کالری کلیه مواد غذایی را از اینترنت به دست بیاورید یا از اپلیکیشن هایی که به این منظور ارائه شده استفاده کنید.
در رژیم کالری شماری با توجه به قد، وزن و متابولیسم بدنی که دارید مقدار مشخصی غذا در طول روز مصرف می‌کنید و همین امر سبب کاهش تدریجی وزن می‌شود.
در رژیم کالری شماری شما مجاز هستید که از تمام مواد غذایی بخورید. تنها کاری که باید در این رژیم انجام دهید این است که کالری روزانه دریافتی را کنترل کنید.
با توجه به مجاز بودن تمام خوراکی‌ها در رژیم غذایی کالری شماری، حریص شدن نسبت به مواد غذایی و شکستن رژیم کم‌تر رخ می‌دهد.


بهترین رژیم لاغری و رژیم لاغری پنج به دو

با وجود این که افراد زیادی وجود دارند که رژیم پنج به دو را غیر استاندارد می‌دانند، اما این رژیم لاغری در کنترل اشتهای کاذب توانسته بسیار موفق ظاهر شود. افرادی که می‌خواهند به‌ مرور عادت ریزه خواری را فراموش کنند، با کمک این رژیم غذایی بهتر می‌توانند کنترل اشتهایشان را در دست داشته باشند.
در رژیم غذایی پنج به دو شما در 5 روز از هفته باید به اندازه نرمال و متناسب با رژیم کالری شماری مواد غذایی مفید را مصرف کنید. در دو روز دیگر هفته اما باید مصرف مواد غذایی را به 500 تا 600 کالری محدود کنید.
با توجه به این که مصرف آب و دمنوش در این رژیم آزاد است، پاکسازی بدن به خوبی انجام می‌شود. افرادی که این نمونه از بهترین رژیم لاغری را امتحان کرده‌اند، همه به این موضوع اشاره می‌کنند که پس از چند هفته احساس سبکی داشته‌اند و کاهش وزن برای آن‌ها محسوس بوده است.

رای دادن به این مورد
(3 آرا)
خواندن 1099 بار