پیش غذای ساده چه تفاوتی با غذای ساده دارد؟

پیش غذای ساده چه تفاوتی با غذای ساده دارد؟ پیش غذا با توجه به این که پیش از سرو غذای اصلی ارائه می‌شود، باید محرک اشتها باشد.

این غذا باید سبک باشد تا فرد پس از خوردن پیش غذا بتواند طعم و مزه غذای اصلی را بچشد و اشتهای اولیه‌اش بیشتر شده باشد.
برخی از افراد برای پیش غذا فینگر فودها را مناسب می‌دانند و این غذاهای بند انگشتی را روی میز مزه قرار می‌دهند. برخی دیگر برای تهیه پیش غذا به انواع سوپ اکتفا می‌کنند. این موضوع که پیش غذا چه چیزی باشد و با چه مواد اولیه‌ای تهیه شود، تا حدود زیادی به سلیقه میزبان و مهمان‌ها بستگی دارد.
در اینجا چند مدل پیش غذای مختلف معرفی شده است. این غذاها را می‌توانید برای مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف سرو کنید.


سوپ کدو حلوایی یک پیش غذای ساده

یکی از پیش غذاهای ساده که به عنوان غذا نیز می‌توان آن را مصرف کرد، سوپ کدو حلوایی می‌باشد. این سوپ طعمی ملس و مایل به شیرین دارد و از جمله غذاهای پرطرفدار برای روزهای خنک و سرد سال به حساب می‌آید.
سوپ کدو حلوایی بسیار مقوی و کم کالری است و حتی افرادی که در رژیم غذایی به سر می‌برند می‌توانند آن را امتحان کنند. مواد تشکیل دهنده این سوپ پیاز، ساقه کرفس، پیاز و کدو حلوایی می‌باشد و برای پخت این غذا به آب مرغ نیاز نخواهید داشت.
تنها نکته‌ای که برای تهیه این پیش غذا باید به آن توجه داشته باشید نحوه سرو سوپ است. پس از پختن سوپ کدو حلوایی باید با استفاده از میکسر یا گوشت کوب برقی کاملاً غذا را میکس نمایید. روی این سوپ را می‌توانید با خامه و جعفری تزیین کنید و آن را برای مهمان‌ها سرو نمایید.


قارچ شکم پر یک پیش غذای ساده و خوشمزه

در میان دستورات آشپزی ساده روشی به چشم می‌خورد که با استفاده از آن می‌توان قارچ شکم پر که به عنوان یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا نیز شناخته می‌شود را آماده کرد.
قارچ را چه در سالاد استفاده کنید و چه آن را به صورت سوخاری تهیه نمایید، همیشه از پرطرفدارترین مواد غذایی به حساب می‌آید. دستور دیگری که برای تهیه این غذای خوشمزه وجود دارد به این صورت است که درون قارچ را با مقداری گوشت پر می‌کنید و سپس روی گوشت چرخ کرده طعم دار مقداری پنیر می‌ریزد و قارچ‌ها را درون فر می‌گذارید.
هنگام پخت غذا در فر پنیر آب می‌شود و قارچ برشته می‌شود. طعم قارچ شکم پر منحصر به فرد است و به عنوان یک پیش غذای محبوب از بین غذاهای خوشمزه می‌توانید آن را برای سرو انتخاب نمایید.


بورک یک پیش غذای ساده و خاص

اگر برای تهیه پیش غذا می‌خواهید از بین غذاهای ملل دیگر که خاص هستند یک گزینه را انتخاب کنید، بورک یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. بورک را می‌توان با استفاده از گوشت یا مرغ یا سبزیجات تازه مانند جعفری آماده کرد.
مواد درونی این ماده غذایی مطابق سلیقه افرادی که می‌خواهند بورک را تهیه کنند انتخاب می‌شود. این مواد درون خمیر یوفکا که بسیار نرم و نازک است قرار می‌گیرند. پس از این که بورک ها به صورت رل پیچ آماده شدند، روی آن‌ها را زرده تخم مرغ و زعفران می‌مالند و غذا را درون فر می‌پزند.
این غذای آسان را می‌توانید به عنوان پیش غذا یا مزه برای مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف آماده کنید.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 983 بار