بازدید مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ از شرکت صنعت غذایی کورش

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، صبح روز چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ از شرکت صنعت غذایی کورش بازدید کرد و با همکاران پرتلاش این شرکت، چهره به چهره دیدار داشت.

دکتر فضلی طی بازدید از واحدهای شرکت صنعت غذایی کورش با همکاران پرتلاش این شرکت دیدار نموده و درباره اهداف و برنامه‌های این مجموعه، گفتگو کردند.

در این بازدید دکتر فضلی اظهار داشت: سپاسگزاریم از کار بزرگی که با عشق در شرکت صنعت غذایی کورش انجام شد. با تلاش شما لذت اول بودن را با تمام وجود لمس کردیم. مطمئنیم در سال ۹۸ نیز کاری خواهید کرد کارستان.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: ما منافع خود را در راستای منافع ملی دنبال می‌کنیم و نه تنها درصددیم منافع ما کوچکترین تعارضی با منافع ملی نداشته باشد، بلکه می‌کوشیم تا حد امکان منافع ملی را تقویت کنیم.

دکتر فضلی با اشاره به شرایط ویژه کشور ادامه داد: شما امید را در دل‌ها تقویت گردید و به بخشی از بازار که می‌توانست ملتهب باشد، آرامش بخشیدید.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ افزود: به شما دست‌مریزاد و خدا قوت می‌گویم. رشد بسیار خوبی رقم زدید و ثابت کردید که توان رسیدن به نقطه‌ی بهینه (optimum) را دارا هستید.

دکتر فضلی ادامه داد: خوشحالیم که به لطف خداوند امروز روغن تولیدی ما، کاملا سلامت محور است و با توجه به فرهنگ غذایی جامعه‌ی ما که مردم از غذای سرخ کرده لذت می‌برند، خوشحالیم که در حوزه سلامت حضوری جدی داریم.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات باید در بازارهای منطقه حضور پیدا کنیم و به صورت جدی فعالیت‌های برون‌مرزی را در دستور کار خود قرار دهیم.

دکتر فضلی با استقبال از کار تیمی، بهره‌وری و بهبود مستمر در شرکت صنعت غذایی کورش تصریح کرد: وقتی همه‌ی توانمندی‌ها با یک نیت خالصانه در کنار هم قرار می‌گیرد، باوری بزرگ شکل می‌گیرد که می‌تواند تمامی موانع را از سر راه بردارد.

دکتر ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت صنعت غذایی کورش نیز با استقبال از بازدید دکتر فضلی بیان داشت: به ما انرژی دادید و مثل همیشه از شما انرژی گرفتیم. حضور و راهنمایی‌ شما برای ما قوت قلب و دلگرمی است.

دکتر ابراهیمی ادامه داد: صنعت غذایی کورش همکاران بسیار باصفایی دارد که برنامه‌های بزرگی در ذهن دارند. صنعت غذایی کورش مجموعه‌ای است سراسر امید و تلاش که شرایط، برای رسیدن به اهداف، به خوبی در آن فراهم است.

معاون مالی ـ اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: همکاران با تمام وجود و انرژی مشغول به کارند و توانشان به ما لذت و انرژی می‌بخشد. علاوه بر این، کار این مجموعه، کار خیر است. کالایی سلامت محور تولید می‌شود که به اقتصاد کشور عزیزمان یاری می‌رساند. من از تمام همکارانم سپاسگزارم که با نوع نگاه و تلاششان شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که امروز با افتخار و سربلندی از برنامه‌های سال ۹۷ یاد می‌کنیم.

مهندس منتصر مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کورش نیز بیان داشت: امکان‌های خوبی در بازار برای حرکت‌های تازه و تولیدات جدید وجود دارد و ما قصد داریم سبد محصولاتمان را بزرگ‌تر کنیم و به بازارهای تازه‌تری نیز روبیاوریم.

مهندس منتصر خاطرنشان کرد: از عوامل موفقیت ما کار گروهی بود. تیم ما به معنای واقعی کلمه در کار گروهی موفق کردند. تک تک همکاران از مشارکت استقبال می‌کنند و تک‌روی و منیت در این تیم وجود ندارد.

دکتر فضلی در بازدید از شرکت صنعت غذایی کورش، با قدردانی از همکاران این شرکت عنوان داشت: زحمات شما عزیزان سبب گردید در سال ۹۷ در کشور عزیزمان در بازار روغنهای خوراکی هیچ کسری و کمبودی احساس نشود و از این جهت باید به تمامی همکارانمان در صنعت غذایی کورش تبریک بگوییم.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 835 بار