غذای نونی برای مهمانی و سرو انواع برگر

با وجود این که همه با غذاهای فست فودی موافق نیستند، اما این مواد غذایی علاقه¬مندان خاص خود را دارند.

غذای نونی را می‌توانید به صورت انواع برگر در مهمانی سرو کنید. برای تهیه برگر حتماً لازم نیست که به نزدیک‌ترین شعبه فست فود مراجعه کنید. بلکه به تهیه مواد مناسب می‌توانید چند مدل برگر را در خانه آماده کنید.
برگرهای خانگی هم سالم‌تر از برگرهای بیرون هستند و هم طعم و مزه بهتری دارند؛ زیرا برای تهیه برگرهای خانگی موادی که استفاده می‌کنید تازه و سالم هستند. برگرها را می‌توانید به صورت فینگر فود نیز تهیه کنید. برگرهای فینگر فودی همان مواد برگرهای معمولی را دارند و تنها تفاوت این دو غذا اندازه آن‌ها است. برگرهای فینگر فودی کوچک هستند و به عنوان عصرانه یا میان وعده می‌توانید این غذاها را در مهمانی سرو کنید.


غذای نونی برای مهمانی و سرو همبرگر

همبرگر یک غذای خوشمزه است که می‌توانید آن را در مهمانی و مراسم‌های مختلف سرو کنید. با توجه به این که برای تهیه همبرگر از گوشت تازه استفاده می‌کنند، این غذا بسیار مقوی و سیر کننده است. اگر می‌خواهید همبرگر را به صورت رژیمی تهیه کنید می‌توانید از نان جو برای تهیه آن استفاده کنید. همچنین اگر گوشت را بدون روغن و تنها با روغن خودش آماده کنید این غذا بسیار سالم‌تر از این خواهد بود که همبرگر را در روغن فراوان سرخ کنید.


غذای نونی برای مهمانی و سرو چیز برگر

اگر از طرفداران برگرهای مختلف باشید و همیشه از بین انواع شام و انواع ناهار آن‌ها را انتخاب کرده باشید. حتماً برای یک‌بار هم که شده طعم چیز برگر را چشیده‌اید. چیز برگر همان همبرگر است که یک لایه پنیر آب شده روی آن را پوشانده است. این غذا یکی از محبوب‌ترین غذاها در بین کودکان است و حتی بد غذاترین بچه‌ها هم چیز برگر را دوست دارند. اگر در رژیم غذایی به سر می‌برید بهتر است هنگام امتحان این غذا محتاطانه‌تر عمل کنید؛ زیرا چیز برگر بسیار چرب و پرکالری است.


غذای نونی برای مهمانی و سرو چیکن برگر

از انواع نمونه‌های غذا با مرغ چرخ کرده می‌توان به چیکن برگر که یک نمونه همبرگر است اشاره کرد. این همبرگر را می‌توانید هم با گوشت چرخ کرده مرغ تهیه کنید و هم با تکه‌های فیله مرغ. چیکن برگر یکی از سالم‌ترین غذاها است و اگر می‌خواهید از بین انواع برگر یک غذای رژیمی و سالم را امتحان کنید، چیکن برگر گزینه مناسبی خواهد بود.


غذای نونی برای مهمانی و سرو همبرگر رژیمی

از بین انواع غذای نونی می‌توانید همبرگر رژیمی را برای مهمانی آماده کنید. برای تهیه این غذا می‌توانید از سویای خیس خورده و چرخ شده که با ادویه‌های مختلف ترکیب و طعم دار شده است استفاده کنید. برای طعم دار شدن همبرگری رژیمی می‌توانید مقداری گوشت بدون چربی نیز در ترکیبات آن استفاده کنید تا افرادی که در رژیم غذایی به سر می‌برند نیز از امتحان کردن این غذا لذت ببرند.


غذای نونی برای مهمانی و سرو برگر بوقلمون

اگر می‌خواهید یک مهمانی متفاوت داشته باشید و هنوز نتوانسته‌اید غذای مناسبی را برای سرو پیدا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برگر بوقلمون را امتحان کنید. برای تهیه این برگر به جای گوشت قرمز یا سفید که همیشه در تهیه برگرها استفاده می‌شوند باید از گوشت بوقلمون چرخ شده استفاده کنید. گوشت بوقلمون چربی کم و پروتئین بالایی دارد و سرشار از مواد معدنی و ویتامین است. این برگر بسیار خاص، سالم و مقوی است و با انتخاب آن می‌توانید با یک غذای سالم از مهمان‌ها پذیرایی کنید.
در کنار انواع برگر می‌توانید یک غذای حاضری با سیب زمینی مانند سمبوسه را برای رنگین‌تر شدن سفره تهیه کنید.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 1161 بار