غذای نونی برای مهمانی

بدون شک شما هم جز آن دسته کسانی هستید که تنوع غذایی را می پسندید و علاقه مندید تا برای خانواده خود نیز از این غذاها استفاده کنید.

در بین این تنوع غذایی، غذای نونی طرفداران بیشتری دارند. شاید تصور کنید که این غذاها برای شام سبک شب مناسب هستند اما اینطور نیست و شما حتی برای یک نهار سبک و خوشمزه نیز می توانید از آنها استفاده کنید.


انواع غذای نونی

غذاهای نونی نیز جز غذاهایی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند. این غذاها معمولا به انواع مختلفی طبخ می شوند. از جمله غذاهای خوشمزه نونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


کشک و بادمجان

یکی از غذاهایی که بسیار مورد پسند خانواده های ایرانی قرار می گیرد کشک و بادمجان است. این غذا به آسانی و طی مدت زمان کوتاهی آماده و حاضر برای خوردن است و به همین دلیل نیز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. شما میتوانید با افزودن مقداری سیر و پیاز سرخ شده خوشمزگی این غذا را دو چندان کنید. کشک بادمجان همچنین اغلب به عنوان غذای نونی برای مهمانی تدارک دیده می شود.


سوسیس بندری

غذای دیگری که جز غذاهای پرطرفدار به شمار می آید سوسیس بندری است. این غذا عموما به چندین روش متفاوت تهیه می شود اما روش اصلی آن شامل موادی همچون پیاز سرخ شده، سوسیس و فلفل دلمه ای است. شما می توانید این غذا را به آسانی و با رب فراوان درست کنید و در کنار خانواده از آن لذت ببرید.

 

فلافل


غذای دیگری که تحت عنوان غذای نونی شناخته می شود فلافل است. این غذا از نخود پخته شده تهیه می شود و بسیار لذیذ و خوشمزه است. این غذای جنوبی در بین همگان معروف بوده و طرفداران بسیاری دارد. شما حتی می توانید ساندویچ فلافل خود را با ترشی های مختلف خوشمزه تر کنید.


کوکو سبزی

غذای دیگری که بسیار مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است و به عنوان غذای آسان و همچنین یک پیش غذای شیک و مجلسی شناخته می شود. شاید تصور کنید که کوکو سبزی پیش پا افتاده تر از آن است که بتوان از آن به عنوان غذای مهمانی استفاده کرد اما شما میتوانید با ترفندهایی ساده این غذا را به صورت غذای مجلسی نیز تهیه کنید. یکی از آسان ترین راه هایی که کوکو سبزی را به یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی تبدیل می کند این است که این غذا را با استفاده از نان باگت سرخ شده درست کنید. به این روش که ابتدا نان باگت را خالی کنید و سپس در یک ماهیتابه روغن دار بچینید. سپس مواد کوکو را در این نان ها بریزید و پس از سرخ شدن یک طرف، سمت دیگر را سرخ کنید.
غذای نونی از جمله غذاهایی هستند که شما میتوانید در مراسم و مجالس خاص خود نیز به صورت فینگر فود از آن ها استفاده کنید. فینگرفود ها غذاهایی هستند که به آسانی با مواد اولیه آسان و راحت درست می شوند و شما میتوانید با آنها جلوه ای لاکچری و خوشمزه به مهمانی خود بدهید.

رای دادن به این مورد
(0 آرا)
خواندن 4605 بار